محل تبلیغات شما

هر سال با آغاز سال جدید میلادی، رنگ های جدید سال نیز به میدان وارد می شوند، اما عرصه حضورشان مربوط به فصل بهار و تابستان می باشد. در واقع رنگ های تابستانی هستند که برای صنایع پوشاک معرفی تا بر اساس این رنگ ها مد جدید را کلید بزنند.

سال 2020 را به عنوان بازگشت به طبیعت و بهره گیری از رنگ های طبیعت نامگذاری کرده اند. رنگه هایی که هم آرامش می بخشند و برخی نیاز هیجان و بزرگی را اعطا می کنند. رنگ هایی که قرار است در خانه های مد و نمایشگاه های مد امسال به نمایش گذاشته شوند.

اما این رنگ ها را چه کسی یا کسانی و یا کدام سازمان تعیین می کند که ما امسال باید چه رنگی را برای لباسمان به عنوان مد انتخاب کنیم.

هر ساله سازمانی معروف به پنتون» (Pantone) رنگ های سال را معرفی می نماید که به عنوان مرجعی است برای طراحی صنعتی، طراحی تبلیغات، رنگ پارچه ها، رنگ آرایش های مد و هزاران مورد دیگر. افراد مشهور بزرگ و کوچک نیز بر اساس این مرجع لباس های خود را می دوزند، کاتالوگ های خود را چاپ می کنند و بازار را به رنگ خود در می‌آورند.

البته نا گفته نماند که این سازمان، مرجعی برای رنگشناسی طراحان و چاپخانه هاست. پوشاک نیز از رنگ استفاده می کنند و از رنگهایی که بر اساس متد رنگی همین سازمان الگو گرفته است.

سالانه دو بار جلسات پنهانی در اروپا برگزار می كنند و متخصصان گروه های استاندارد رنگ از چندین كشور مختلف را به خدمت می گیرند. پس از ارایه و بحث و گفتگو برای چند روز، حاضرین بر روی رنگی قرار می گیرند که به اعتقاد آنها بهترین نماینده ژست ها است. این روحیه، ایده آل ها، اعتقادات و یا لحن است که باعث می شود افراد در یک دوره معین از زمان ایجاد شوند. رنگ انتخاب شده به رنگ سال برای سال آینده تبدیل می شود.

پنتون؛ امسال را بازگشت به رنگ های طبیعت نامگذاری نمود و بر همین اساس 16 رنگ را برای این مورد در نظر گرفته است. نگرشی که در فرهنگ جهانی روی می دهد و اندکی هم در ایران بازتاب پیدا نموده است و به تازگی برای آن جایگاهی پیدا شده است، نگرشی که بیانگر روحیه و دیدگاه کسی است که از این رنگ ها استفاده می کند.

قرمز آتشین: رنگی که برای بانوان پیشرو توصیه می‌شود، بر گرفته از فلفل تند که نشان دهنده شتاب و آتشین بودن است. رنگی که برای لباس فرم فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها مناسب است. رنگی که بر انگیخته کننده احساسات می باشد.

زعفرانی: زعفران نشانی از شادابی است و پوشیدن چنین رنگی باعث باز شدن روحیه و خلق و خوی می شود.

آبی کلاسیک: این رنگ نشان دهنده این مساله است که شما در برابر همه نظرات سینه ای باز دارید و آدمی شنوا هستید. این لباس برای ادارات و سازمان ها رنگ مناسبی خواهد بود که با خیل عظیمی از مردم در ارتباط هستند.

سبزه پایه: این رنگ ایجاد کننده طراوت و شادابی است. همچون یک جنگل سریبز و زیبا.

سبز پیاز چه: این رنگ بیشتر شبیه همان چیزی است که می خورید، نگرشی سالم و ترمیم پذیر.

جین محو شده: اگر می خواهید احساس آرامش و گی داشته باشید به دنبال این سایه آبی باشید.

پوست پرتقال: یکی دیگر از مواردی که بیشتر به غذا متمایل است (به معنای واقعی کلمه از رنگ نارنجی Cheetos است) اما پرتقال هنگام پوشیدن آن انرژی زیادی به وجود می آورد.

موزاییک آبی: اگر می خواهید هوای رمز و راز را به وجود بیاورید و عمیق به نظر برسید، این یک رنگ بی بدیل است.

نور خورشید: دقیقاً مانند خورشید، این رنگ باعث خوشبختی می شود و در واقع به شما لبخند می زند.

Coral Pink: رنگ سال 2019 که به شما احساس گرما می بخشد.

چوب دارچین: رنگی سنگین و شیک و نوعی کلاسیک وار. عاشقان رنگ کلاسیک به دنبال این ترند رنگی هستند.

انگور رسیده: یک دسر خوشمزه و همچنین یک رنگ عالی چون بنفش، رنگ ی کاملا بسیار خلاقانه  و غیر عادی. رنگ مورد علاقه سزار روم ، قیصر، همین رنگ بود. یک رنگ کاملا ایتالیایی.

انواع شکل های بدن را بهتر بشناسیم

7 نکته که آژانس های مدلینگ بدان توجه می کنند

10 ویژگی برای مدل مردانه در مدلینگ - بخش دوم

رنگ ,های ,سال ,رنگی ,یک ,ها ,این رنگ ,رنگ های ,می شود ,را به ,است که

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باغچه الکترونیکی من کوتاه کننده لینک وان دا مدرسه محیطی شاداب و ایمن و دلپذیر